Informatiepagina
Klantenservice
In het kort
Op deze pagina staat onder andere informatie over het bestellen van producten, betaalmogelijkheden en levering.
Bestellen, betaalmogelijkheden en levering
Als u via www.medicijngebruik.nl bestelt, kunt u kiezen voor betalen via iDEAL of Bankoverschrijving. Kiest u voor een Bankoverschrijving, dan is het belangrijk dat u het betalingskenmerk toevoegt in het veld 'betalingskenmerk' in uw bankoverschrijving. Als het betalingskenmerk niet correct is ingevuld of ontbreekt is het niet mogelijk de betaling te verwerken. De betalingen van de bestellingen via www.medicijngebruik.nl worden door DocData verwerkt.
De levering is afhankelijk van het product dat u bestelt. Heeft u een betaling gedaan en u ontvangt geen product(en) of bevestiging, laat het ons weten via contact.
E-learningen
Informatie en een toelichting over het bestellen van e-learningen vindt u op de pagina bestellen e-learningen. Nadat de betaling bij ons verwerkt is, ontvangt u op dezelfde dag een e-mailbericht met een link naar voucher(s). Deze vouchers kunnnen geactiveerd worden in de leeromgeving van het IVM.
FTO-beoordelingen
Nadat u een FTO-beoordeling heeft besteld, ontvangt u een bericht met toelichting over de verdere werkwijze. Als u alle documenten heeft aangeleverd en de betaling is voldaan, starten wij de FTO-beoordeling.
Nascholingen
Heeft u zich aangemeld voor een nascholing via www.medicijngebruik.nl, dan kunt u uiterlijk een week voor de nascholingsdag een e-mail met informatie verwachten. Ontvangt u deze niet, neem dan contact met ons op.
Annuleringsregeling nascholingen
Bij individuele deelname:
- Wilt u uw aanmelding annuleren? Tot 2 weken van tevoren kan dat zonder kosten. Doet u dat tussen 2 weken en 2 dagen voor de nascholing? Dan betaalt u 50% van het bedrag. Annuleert u binnen 2 dagen voor de scholingsdatum? Dan betaalt u het volledige bedrag.
- Wilt u uw deelnamedatum veranderen? Dat behandelen we op dezelfde manier als een annulering.
- Soms kan een geplande nascholing niet door gaan. We stellen u dan een andere datum voor. Kunt u dan niet of is er geen andere datum? Dan krijgt u uw cursusgeld terug.
- Hebt u zich aangemeld maar bent u niet naar de nascholing gekomen? Dan betaalt u het volledige bedrag. Wilt u de gemiste nascholing later volgen? Dan moet u zich opnieuw aanmelden en betalen.
Bij een in-company nascholing
- Heeft de opdrachtgever de overeenkomst ondertekend? Dan kunt u de nascholing(en) niet meer annuleren. Wel kunt u deze verzetten. Dit kan uiterlijk tot 2 weken voor de geplande datum. De nieuwe datum mag maximaal 6 maanden later zijn.
- Wilt u de scholing binnen twee weken voor de geplande datum nog verzetten? Dan tellen we de nieuwe datum als een extra nascholing.
Bij een gratis nascholing
- Hebt u zich aangemeld voor een gratis nascholing? Of heeft uw werkgever u aangemeld? En kunt u niet komen? Tot 2 dagen van tevoren kan dat zonder kosten. Doet u dat binnen 2 dagen voor de nascholing? Dan betaalt u € 45,- annuleringskosten (ex BTW).
Klachtenregeling
We werken hard om u producten en diensten te leveren waar u tevreden over bent. Hebt u toch een klacht? Dan willen we deze vanzelfsprekend naar uw volle tevredenheid afhandelen. U kunt uw klacht per post, via de website, per e-mail of telefonisch indienen bij:
Stichting Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik
t.a.v. Yvette Fonteijn, hoofd ondersteuning
Antwoordnummer 9210
3500 ZB UTRECHT
www.medicijngebruik.nl/contact
info@medicijngebruik.nl
0888 800 400
U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Per post duurt dit 5 dagen. De directie van het IVM zorgt voor de afhandeling. Binnen 2 weken kunt u een mondelinge reactie verwachten. Daarna ontvangt u een verslag van dit gesprek per e-mail of per post.
Hebben we langere tijd nodig om onderzoek te doen? Dan laten we u dat binnen 4 weken weten. We laten dan ook weten wat de oorzaak van dit uitstel is. U ontvangt ook een inschatting wanneer u het antwoord kunt verwachten.
Iedereen die betrokken is bij de afhandeling van uw klacht, gaat vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
Bent u toch niet tevreden over de manier waarop we met uw klacht zijn omgegaan? Dan kunt u de klacht indienen bij
All about Mediation
t.a.v. Robbert Hogenelst
Fluwelensingel 27
2806 CB GOUDA
robbert@allaboutpeople.nl
Meer informatie over All about Medition vindt u op de website www.allaboutmediation.nl.
De directie van Stichting Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik legt zich neer bij de uitspraak van Robbert Hogenelst.
De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.
Contact
Laatst gewijzigd op 31 oktober 2018
Deze site maakt gebruik van cookies
Wij gebruiken cookies om informatie over het gebruik van onze website te verzamelen om de inhoud te verbeteren. Door hieronder op “accepteren“ te klikken stem je in met het plaatsen en gebruik van al onze cookies. Voor meer informatie verwijzen wij je naar ons cookiebeleid.